VilmasPlace

Alla inlägg under september 2013

Av Vilma Olsson - 30 september 2013 19:24

Hejhej allihopa :)!! 


Idag så har jag gått i skolan,, som vanligt då    såå tråkigt,, bara massa tjafs och skit!! 


Jaja,, när jag kom hem så åt jag lite och sen så gick jag ut i stallet. När jag och Mamma var klara med mockning, foderblandinig och vägande av hö så hämtade vi Lilleman och Fidde för att rida en runda   ( Presentationen av hästarna kommer nog i helgen då jag har mer tid att fixa och trixa!!)

När vi hade ridit klart så gick jag in för att plugga medans Mamma red Zmily    Har 3 prov denna veckan så det kan ju klart hända att jag hoppar över en dag eller två med bloggandet,, blir snart knäpp på allt pluggande    


Just nu så chillar jag lite,, ska fixa med bilder och sånnt!!Senare så blir det att äta lite,, kolla på tv,, duscha och sova   

Hoppas ni har det bra där ute,, ses snart   


// Vilma   

   Ääälskar verkligen high voltage,, bara så att ni vet   


Av Vilma Olsson - 29 september 2013 20:06

Hejhej   


För er som inte har läst min gamla blogg innan så kommer här en ganska kort presentation om mig!! 


Jag är en tjej på 13 bast som lever för hästar, musik och gamla jänkebilar    På fritiden så rider jag mina 2 ponnyer och tävlar en av dom då den andra har blivit ganska gammal,, ska senare i veckan skriva mer om mina hästar    


Jag är typ uppvuxen med gamla jänkebilar och motorer så det är en av dom sakerna jag verkligen älskar också,, min Pappa äger en Chevrolet bel air 55 (min drömbil) så ni kommer att få se en hel del bilder på den då jag VERKLIGEN är galen i den bilen    


Eftersom jag är galen i jänkebilar så är jag ju självklart galen i 50-60 tals musik också,, men den bästa musiken jag vet är nog Rock T.ex Volbeat och Danko Jones   


Nu vet ni lite mer om mig,, kommer att skriva lite till senare också    Hoppas ni gillar bloggen!!


// Vilma   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

The Rock 'N' Roll Pony


Ovido - Quiz & Flashcards