VilmasPlace

Direktlänk till inlägg 7 januari 2015

NYÅR

Av Vilma Olsson - 7 januari 2015 19:19

Som vanligt så är jag inte som alla andra ungdomar, alla andra va ute och festade MEN jag satt hemma på nyår. Jaja nu gjorde det inte så mycket eftersom Mammas och Pappas kompisar kom och firade med oss. Det va riktigt kul, ännu roligare att dom sov över så vi kunde skratta lite till vid frukosten med    


Jag inled 2015 med RockaBilly i högtalarna och massa skratt, hoppas erat år inleddes minst lika bra (svårt att slå, jag vet, hahah) nejmen det va faktiskt ett av dom bästa nya åren som har firats, enligt mig. 


Nyårslöften? Dom skrotade jag för längesen, hahah, men 2015 ska bli ett toppen år (som man skriver efter varje nyår, ellerhur? Alla skriver så, speciellt på facebook...) 


2014? Ett år med massa skratt, blod, svett och tårar... Minnen för livet och saker som man snabbt sopar under mattan och går vidare.


See ya soon   


// Vilma  


   ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vilma Olsson - 7 januari 2015 19:05


Nej men nu har jag varit slarvig, eller så är jag bara extremt bloggsugen nu, hahah, lika illa vilket som!!    Min jul har varit helt fantastik, både från den ljusa sidan och från den mörka...   På lille julafton så skulle jag rida Lilleman, ...

Av Vilma Olsson - 7 januari 2015 18:58


Jaaa vad ska man säga? Jag brukar ju ha 13-spelen som första tävling för året och sen så brukar jag ha 3 veckors vilntervila på mina hästar, detta året blev det lite ändringar...   Jag hoppade L:C (90cm) och L:B (1M). Det gick ganska bra. Jag rev...

Av Vilma Olsson - 7 januari 2015 18:23

Hej allihopa!!  Hoppas eran nyårsvecka och förmodligen sista semster/lov vecka har varit lika bra och ball som min     Som ni säkert har märkt så har jag inte orkat blogga för att jag har haft fullt upp hela tiden om man säger som så. Har jag i...

Av Vilma Olsson - 30 december 2014 21:42


Funderar på att byta header (bloggens bakrund), kanske ändra lite på hur jag skriver inläggen och hur jag avslutar dom... Eller vad tycker ni? Kommentera detta inlägget eller maila mig på ponnygaraget@hotmail.com om ni tycker att jag ska ändra något....

Av Vilma Olsson - 30 december 2014 21:16


Efter sommaren kommer hösten och nu var det 8:an som väntade... Vad ska jag säga? DET SUGER, har många gånger funderat på att skita i allt men det går bara inte. Jag är alldeles för envis och nu är målet att bli veterinär om ett X-antal år... Inte en...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

The Rock 'N' Roll Pony


Ovido - Quiz & Flashcards